Saturday, February 16, 2013

Shopping Time - Sabtu 16.2.2013

Alhamdulillah. Syukur atas rezeki Allah berikan saya dan isteri serta anak-anak semua. Hari ini saya mengambil keputusan tidak mahu fikir pasal kerja semua...Tepat jam 8.30am saya membawa keluarga di sebuah Restoran Melayu di Bangi untuk bersarapan. Makanannya agak menarik walaupun saya tahu restoran itu tapi kami biasa pergi restoran lain yang berhampiran. Sungguhpun wang cukup untuk bajet sampai hujung bulan ini, tapi saya tindakan risiko saya untuk bersama famili dan keluar bershopping bersama dan OK...dapat menenangkan fikiran saya. Seronok melihat keletah anak-anak. Mereka juga gembira bila dapat pergi AEON Equine dan Alamanda. Mungkin lain kali saya akan masukkan gambar-gambar yang menarik dalam blog ini. Antara kuih kegemaran saya

No comments:

Post a Comment